درباره ما

اعتبار و امکان دسترسی به بازارهای جهانی را تجربه کنید

اگر طرح و ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار خود دارید و یا هم اکنون با داشتن فعالیت تجاری و یا حرفه‌ای موفق در پی دسترسی به بازار‌های جهانی و گسترش فعالیت خود هستید; داشتن یک شرکت در آمریکا فرصت‌هایی بیشماری را برایتان به ارمغان خواهد‌آورد.

تخصص ما در اختیار شما

رویکرد ما نسبت به ارائه خدمات به مشتریان خود مبتنی بر مشاوره وسپس  راه حل دقیق و مناسب برای امور اداری و تاسیس و مدیریت شرکت شماست تا با اجتناب از هدر رفتن زمان و انرژی شما که صرف امور پیچیده و زمان بر دولتی و اداری می گردد؛ تمام تمرکز خود را بر توسعه و رونق فعالیت تخصصی خود نمایید.

سرعت در انجام امور محوله
طراح وب 95%
تهیه و ارسال مدارک مورد نیاز به ادارات و سازمان ها
طراح وب 90%
تحویل مرحله ای مدارک و اسناد مربوط به شرکت
طراح وب 70%
ارتباط مستمر با مشتری
طراح وب 90%

گروه ما

شرکت سرمایه گستران پیرایش رسته در سال 1387 در تبریز برای فعالیت در زمینه مهندسی و همچنین تجاری تاسیس گردید. از زمان تاسیس شرکت تاکنون یکی از مهمترین درستاورد‌‌های خود را می‌تواند ایجاد و گسترش ارتباطات با افراد و شرکت‌های خارجی بخصوص در آمریکا و آلمان دانست چرا که یکی از مهمترین دلایل پیشرفت یک فعالیت بیزینسی و شغلی ایجاد و حفظ ارتباط و مراوده با افراد و شرکت‌های گوناگون دانست. همانند روز اول حتی بیش از آن‌ مشتاق ارایه راهکار و خدمات مربوط به راه اندازی و تاسیس شرکت در آمریکا برای شما صاحبان حرفه‌ها و علاقه مندان هستیم; دیدگاه ما نسبت به کسانی که جهت بهره‌مندی از خدمات ما مراجعه می‌کنند نه مشتری بلکه یک همکار و شریک  بالاقوه در آینده می‌باشد.

سوالات متداول

نه خیر, در حال حاضر هیچگونه محدودیتی برای راه اندازی کسب و کار و تاسیس شرکت در آمریکا برای ایرانیان وجود ندارد.

اطلاعات اولیه و ساده ای همچون صفحه مشخصات پاسپورت و به همراه شماره تماس و آدرس مدیرعامل و سهامداران اطلاعاتی است که برای تاسیس شرکت لازم خواهیم داشت.

مدت زمان پروسه تاسیس و تکمیل مدارک بستگی  به ایالات و نوع شرکت انتخابی و همچنین خدمات و سرویس های سفارش داده شده توسط مشتری دارد. به طور کلی برای ایالاتی محبوب و پرطرفدار مانند وایومینگ(Wyoming) و دلاور(Delaware) زمان در حدود هفت روز کاری از زمان تحویل کامل مدارک و عقد قرارداد برای ثبت شرکت در نظر گرفته می شود. دیگر مراحل از جمله اخذ شماره مالیاتی(بین 4 تا 8 هفته) و دیگر مجوزها ( در صورت لزوم) بسته به تراکم کاری اداره مربوطه دارد.

همه ساله در اولین روز از ماهی که شرکت را تاسیس کرده اید باید  گزارش سالیانه توسط شرکت پرداخت شود. مقدار آن بسته به ایالت  متفاوت است که به عنوان مثال برای ایالت وایومینگ 60 دلار است.این مورد کاملا آنلاین بوده و توسط مدیر یا دیگران  بدون پیچیدگی قابل پرداخت و انجام است. در صورتیکه شرکت خود را از طریق گروه ما در آمریکا به ثبت برسانید ما این خدمات را بدون کارمزد ( فقظ با اخذ اصل مبلغ) برایتان انجام خواهیم داد.

از نظر قانونی هر شرکت باید یک فرد حقیقی را به عنوان کارگزار ثبت شده (Registered Agent) جهت پاسخگویی و دریافت مدارک و ابلاغات رسمی به مراجع قانونی معرفی نمایند. نقش وی همانطور که گفته شد دریافت و ارسال مکاتبات رسمی با مراجع ثبت شرکت در آمریکا است. این فرد می‌تواند هر کسی باشد به شرطی که یک آدرس ثبت شده در ایالت که شرکت در آنجا تاسیس شده داشته باشد.

به عنوان مثال در شرکت‌های مسئولیت محدود که محبوبیت و متداول‌ترین شرکت در کل آمریکاست می‌توان دو نوع نحوه مدیریت در نظر گرفت. مورد اول به طوری که هر یک از سهامداران(اگر بیش از یک سهامدار در شرکت وجود داشته باشد) به طور برابر مدیر شرکت محسوب می‌شوند و اختیارات یکسانی دارند. مورد دوم به طور که یک نفر چه از میان سهماداران و چه فردی خارج از کشور به عنوان مدیر شرکت منسوب می‌شود و تمام اختیارات در دست وی خواهد بود.

سهامداران که همانا مالکان قانونی شرکت هستند می توانند اشخاص حقیقی و یا حقوقی( شرکت دیگر) باشند و  محدودیتی در تعداد سهامداران در یک شرکت وجود ندارد. مدیر شرکت حتما باید شخص حقیقی باشد و امکان انتخاب و انتصاب از میان سهامداران وجود دارد که در این صورت الزامی به استخدام شهروند و یا فردی مقیم در داخل آمریکا نمی باشد. مدیر و سهامداران شرکت آمریکایی نیازی به داشتن شهروندی آمریکا, اقامت آمریکا و حتی حضور در آمریکاجهت تاسیس و پس از آن فعالیت اقتصادی را ندارند و می توانند از هر کشوری در آمریکا شرکت تاسیس نموده و آن را مدیریت نمایند.

لیست کامل اسامی و یا عناوین ممنوعه برای اسامی شرکت ها در پرتال هر ایالت وجود دارد ولی به طور کلی هرگونه عناوین که تدایی کننده سازمان و نهاد دولتی باشد و یا نیازمند مجوز قانونی از جمله شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی، شرکت‌های معتمد و از این قبیل می‌باشد.

عدم پرداخت به موقع هزینه سالیانه ( تمدید) منجر به غیرفعال شناخته شدن شرکت به طور اتوماتیک خواهد شدو نهایتا منجر به انحلال شرکت می شود.

دو نوع محاسبه مالیاتی در آمریکا وجود دارد؛ نوع اول مالیات ایالتی است که نرخ و شرایط آن بسته به ایالت بوده و با دیگر ایالت ها ممکن است متفاوت باشد به عنوان مثال برای در ایالت وایومینگ(Wyoming) این مقدار برای شرکت ها صفر می باشد در حالیکه در دیگر ایالت ها نرخ های دیگری وجود دارد. نوع دوم مالیات فدرال می باشد که به طور سراسری در تمام ایالت ها یکسان است و بخش عمده مالیات بر در آمد نیز در آمریکا همین نوع می باشد.پرداخت مالیات بر عهده شرکت از طریق مدیر و یا نماینده شرکت می باشد.

بله, تاسیس شرکت به صورت انفرادی با شرکت هایی که چندین سهامدار دارند هیچ تفاوتی قانونی  جز در مسائل داخلی و عملکرد شرکت ندارد. شرکت با تنها یک سهامدار می تواند خود را به عنوان مدیر شرکت معرفی نماید که در این حالت تنها سهامدار شرکت مدیر شرکت نیز خواهد بود.

هرچند اخذ شماره شناسایی کارفرما برای شرکت ها الزامی نیست ولی عملا اخذ آن یک نیاز ضروری است چون برای استخدام نیروی کار در آمریکا, اظهار و پرداخت مالیات, افتتاح حساب بانکی, … مورد نیاز است, لذا به افرادی که قصد تاسیس شرکت در آمریکا را دارند توصیه می شود نسبت به اخذ اقدام نمایند.

(Apostilled Articles)به منظور اعتبار قانونی بخشیدن به مدارک شرکت جهت استفاده در خارج از آمریکا از جمله برای افتاح حساب بانکی، تاسیس دفتر یا نمایندگی(شعبه) خارج از آمریکا و غیره کاربرد دارد. برابر اصل کردن مدارک شرکت در دفاتر اسناد رسمی (Certified Articles) یک روش دیگر برای اعتبار بخشیدن به مدارک و اسناد شرکت می‌باشد که بیشتر در داخل آمریکا کاربرد دارد.

بسیاری از بانک‌ها به منظور افتاح حساب، همچنین برخی شرکت‌های دیگر برای همکاری و عقد قرار داد جهت اطمینان از وضعیت فعالیت شرکت شما در آمریکا ممکن است درخواست گواهی وضعیت مناسب شرکت (Certificate of Good Standing) از شما نمایند.

 

برای تشخیص و مشاهده مشخصات مدیران و سهامداران در یک شرکت که به صورت ناشناس ثبت شده است، گواهی تصدی سمت مدیران و سهامداران تهیه می‌شود(Certificate of Incumbency) که بر اساس نیاز و درخواست صاحبان و مدیران شرکت می‌تواند شامل تنها نام کامل آنها و یا جزئیات کامل آنها باشد.

از نظر ساختار و نوع; شرکت‌های متنوع و متفاوتی می‌توان نام برد. ساده‌ترین و در عین حال پر کاربرترین آنها شرکت مسئولیت محدود LLC می‌‎باشد که دارای مزایای زیادی از جمله سادگی برای تاسیس، مدیریت، قوانین منعطف مالیاتی، هزینه پایین، امکان تغییرات و تبدیل به نوع دیگر شرکت‌ها و همچنین کاهش یا افزایش تعداد سهامداران از موارد قابل اشاره است.

انحلال شرکت در اکثر ایالات آمریکا به دو صورت می تواند صورت پذیرد؛ حالت اول در صورتی است که شرکت هزینه سالیانه خود را که به معنای تمدید فعالیت شرکت است در موعد مقرر پرداخت نکند که به صورت اتوماتیک پس از مدتی شرکت غیرفعال محسوب شده و بعد از آن منحل خواهد شد. حالت دوم در صورتی است که سهامداران شرکت درخواست انحلال آن را ارائه کنند که با طی مراحلی شرکت منحل خواهد شد.

کلیه مطالب و محتوای موجود در این وبسایت به صورت کلی گرد آوری شده است فلذا برای شرایط و ویژگی های خاص هر مشتری صادق نیست. شرکت سرمایه گستران پیرایش رسته هیچ گونه تضمین و تعهدی در مورد مطالب این سایت که به طور عمومی نمایش داده می شود ندارد.برای مشاوره و دریافت اطلاعات دقیق و منطبق بر شرایط ویژه تان با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید که شرکت ما موسسه مهاجرتی و اخذ ویزا نمی‌باشد لذا جهت مسائل مهاجرتی با آژانس‌های امور مهاجرتی مشاوره نمایید.